sihirli aynalar krallığı

Sihirli aynaların bizim memlekette yapılmadığını öğrendiğimde hiç şaşırmadım. Belki bir yanım eski İstanbul'un kayıp dehlizlerinde, ucu bucağı çoktan yitip gitmiş yeraltı tünellerinde sihirli ayna yapımıyla uğraşan birilerinin olacağına inanabilirdi ama ben o hayalci yanımı pek kale almazdım. Hele ki sihirli aynalar söz konusu olduğunda.

Uzak ülkelerin birinde, belki bir orta Avrupa prensliğinde çok ama çok gizli şatolarda yapılıyordu sihirli aynalar. Belki de bu işin sırrını el altından alan para babaları üretimi New York'un göbeğine taşıyıp, herkesin gözü önünde yapıyorlardı. Herkes görüyordu ama hiç kimse anlamıyordu olan biteni. Galiba en az şaşıracağım seçenek bu olurdu. Eğer gerçeği öğrenmemiş olsaydım.

Gerçek çok komikti. Şaşırtıcı olmasının üzerinde pek durmuyorum, sonuçta şaşıran benim, belki sizler buna hiç şaşırmayacaksınız. Ancak komik olduğu konusunda kararlıyım. Gerçek, sihirli aynaların başka bir gezegende yapıldığıydı, komik olansa, bu gezegenin sadece sihirli ayna yapmasıydı. Koskoca bir gezegen, üzerinde yaşayan bi sürü canlı ve milyonlarca yıldır yaptıkları bir tek şey var! Sihirli aynalar!

Sonra başka bir gezegenden birileri geliyor ve onların yaptıkları aynaları alıyor, dev gibi uzay nakliye gemilerine yüklüyor ve şu alemin masal bilen bütün canlılarına dağıtıyor. Masallar kadar eski zamanlardan beridir yapıyorlar bu işi. Hem de beş kuruş para kazanmadan. Ya da başka şeylerle değiş tokuş yapmadan. Karşılıksız.

 ....
devamı var mı bilmiyorum, bakacam bi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder